Da 0 a 3 ani

01 - El Ciucio
02 - Magnar la Tera dei Vasi de la Mama
03 - Cascar dentro la polenta

01 - El Ciucio
Sin da piccolissimo a go scomissià a fare i capricci, perché non apèna a gò perso el ciucio nàndo a trovare i noni a Castelo in vespa col papà, non ghe zèra modo de tegnerme calmo. A gavevo perso el me punto de riferimento!

02 - Magnar la Tera dei Vasi de la Mama
Cossì non accettando nessun altro ciucio novo par mi strambo, a me so messo a vardare me mama che curava i fiori in tel pergolo. E vardando cossa che la fazèva,  me zè vegnù voia de saggiare cossa che zèra sta tera!
Par fortuna che a un certo punto i me ga dà i grissini, che par mi i zèra un pò pì saporiti, e alora a gò smesso de magnar la tera...

03 - Cascar dentro la polenta
Sempre in tema culinaria, eco che capimo parchè a so finio a fare la scola alberghiera pì vanti, in cuzina zèro sentà proprio de drìo i forneli, e a mi non me 'ndava savere che i fazèva da magnare sensa che mi vedesse cossa...
Così un bel giorno a me son girà de scatto e con un bel balso so quasi saltà fora dal caregoto, ris-ciando de finire dentro la polenta de me mama, se non ghe zèra pronta me zia Flavia a ciaparme al volo... !
Beh, non ve conto gnanca dei sughetti al pomodoro de me mama, che al ritorno dala scola impaxiente e pieno de fame a me metevo a far scarpeta con 'na ciopeta de pan, e scarpeta dopo scarpeta ... ops el sugo el zera finio!! 

Nessun commento:

Posta un commento